Najčešće postavljana pitanja

Poštovani kupci,     
Ukoliko postoji neko pitanje na koje nemate odgovor, a ne možete da ga formulišete, pokušajte da nađete odgovor na ovoj strani. Tu se nalaze pitanja i odgovori koji su najčešći kod ovakvog načina kupovine.

Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, možete nas kontaktirati na  webprodaja@mojafarbara.rs    

1.Da li mogu da platim proizvode u internet prodavnici platnim/kreditnim karticama i kojim?
Plaćanje je moguće Visa, Mastercard, Maestro i Dina karticama. Plaćanje kreditnim karticama iz predhodno navedene grupacije platnih kartica je moguće, pri čemu regulišete kreditno-dužnički odnos sa svojom matičnom bankom.

2.Da li je poštarina uključena u cenu?
Ne, poštarina nije uključena u cenu proizvoda, što znači da troškove isporuke i prevoza plaća kupac, u skladu sa cenovnikom kurirske službe.

3.Kad sam poručivao proizvod kod vas, zaboravio sam da naznačim način plaćanja. Da li će taj proizvod stići na moju adresu, a ako neće, šta da uradim?
Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označena su zvezdicom*) aplikacija Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

4.Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?
Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje(ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

5.Imam tekući račun u banci. Da li mogu online da kupim proizvode preko tog računa?
Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Uplatnicom/nalogom za prenos unesete podatke u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način placanja Uplatnicom/nalogom za prenos odštampate ili prepišete podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.

6.Da li mogu online da naručim proizvod, a da ga negde lično preuzmem?
Možete, prilikom naručivanja naznačite adresa našeg maloprodajnog objekta u Kralja Petra I br.62, Zvečan, i u napomeni naznačite da robu želite podići u prodavnici.

7.Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promenim internet provajdera. Šta treba da radim u ovom slučaju?
Adresu svoje elektronske pošte možete promeniti nakon prijave na internet prodavnicu u opciji "Moj nalog". Takođe nam možete poslati nove informacije na webprodaja@mojafarbara.rs i mi ćemo ih korigovati za vas.

8.Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
Možete, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete elektronsku poruku u kojoj ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali Vam u tom slučaju zaračunamo proviziju koja iznosi 2% od vrednosti poručenog artikla (minimalno 300 din. + PDV po artiklu – manipulativni troškovi).

9.Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?
Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani u Ugovoru o korišćenju. Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila pošiljku, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas kako bi vam poslali zamenu.

10.Da li je moguća isporuka van Srbije?
Da moguće je. Isporuku robe van teritorije Srbije radi jedino kurirska služba Post Express.

11.Želim da obradujem nekog i pošaljem mu poklon na kućnu adresu. Da li je to moguće, i na koji način?
Dovoljno je da odaberete željeni artikal i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da ga pošaljete kao poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da u tom slučaju osoba kojoj šaljete poklon plaća troškove kurirske službe. Kada budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

12.Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje?
Kada kliknete na dugme „Poruči“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i datumom kada će proizvodi biti spremni za slanje.

13.Zaboravio sam lozinku za logovanje. Šta da radim?
Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaše Korisničko ime i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku? Kliknite ovde“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete adresu Vašu elektronske pošte koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moćićete nesmetano da koristite Vaš nalog.

14.Zaboravio sam Korisničko ime za logovanje. Šta da radim?
Ukoliko ste zaboravili svoje Korisičko ime, kontaktirajte nas putem elektronske pošte na adresu webprodaja@mojafarbara.rs, predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našoj internet prezentaciji. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite Vaše lične podatke (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

15.Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da ispravim?
Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na našu prezentaciju i pristupite stranici ''moj profil''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine i njihove statuse.

16.Koliko dugo važi moja rezervacija?
Robu koju poručite putem naše internet prodavnice, čuvaćemo na rezervaciji 7 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cena u međuvremenu promenila.

Za uplaćenu robu koja se preuzima u maloprodajnom objektu, rezervacija takođe važi 7 dana nakon čega vršimo vraćanje novca na račun kupca.